13 noiembrie 2014 | By: roryta

Maor Gruber - Aurora Cristea. Un vis devenit realitate.

          Sinceră să fiu, e o mare mândrie pentru un scriitor să-şi vadă numele pe coperta unei cărţi. Dar şi mai mare mândrie este să-l vadă pe cotor (zic eu!), pentru ca atunci când priveşti o bibliotecă, să-ţi poţi vedea numele fără eforturi prea mari.
         O asemenea satisfacţie am avut-o şi eu astăzi când am văzut cu bucurie că Editura Tribuna din Cluj mi-a trimis cel de-al doilea roman al meu prin poştă.

         Lansarea urmează să aibă loc în cursul lunii decembrie 2014, la Cluj.

         Mulţumesc din suflet tuturor celor care m-au ajutat într-un fel sau altul şi, în special, domnilor Mircea Arman şi Claudiu Groza de la Editura Tribuna - Cluj, care au contribuit în totalitate la editarea, tipărirea, lansarea şi distribuirea acestei cărţi.

         MULŢUMESC.

         noiembrie 2014    
      
         Aurora Cristea - Galaţi











autor Roryta