07 octombrie 2020 | By: roryta

Un bărbat discret



 autor Roryta

                          În sufletul adânc și a inimii văpaie 
                          Mă arde-un dor nebun, care mă-nconvoaie
                          El stăruie cu drag în ochii mei căprui 
                          Atunci când e de față, dar mai ales când nu-i.

                         E un bărbat frumos, misterios, discret,
                         E greu să îl descriu și să-i fac un portret,
                         E un bărbat sensibil  ce-și merită din plin
                         Statutul de șarmant, privire de felin

                        Și fără să-mi dau seama, mă pomenesc mereu 
                        Că-l pun în vârf ades, ca un real trofeu.
                        Ce cauți tu aici, în viața mea, străine?
                        Umblând nestingherit prin vise și suspine?

                        De ce îmi tulburi noaptea și-mi furi seninătatea 
                        Vrei să mă  râdă lumea și toată societatea?
                        Departe stai de mine, de visul meu secret 
                        Și fii ca până acum, fii un bărbat discret!

                        Te-aș săruta cu patos, cu dragoste și dor,
                        M-aș afunda în tine, să simt al tău fior
                        Și te-aș iubi-neștire, că tot m-ai provocat 
                        Aș vrea să am tăria să nu intru-n păcat 


                        Rămâi pe mai departe, bărbat de calitate,
                        Deștept și enigmatic, în dulcea realitate 
                        Și eu promit solemn să te iubesc o viață,
                        Din inimă să-mi fac o mare fortăreață.

                        Cristea Aurora - octombrie 2020


                      PS - În lectura minunatei mele prietene, Cătălina Munteanu.
                    Mulțumesc din suflet pentru tot, fată frumoasă și talentată!
                   😘😘😘