06 octombrie 2020 | By: roryta

Seducție



autor Roryta

                                Să nu mă lași, iubito, să trec spre alt hotar
                                Să nu-mi pierd judecata și să ajung hoinar
                                Ești mai presus de mine, ești odă și mister
                                Ispita mea din lume, la care încă sper.


                                Lucirea din privire ce ți-o zăresc mereu
                                Mă face să-mi pierd capul, dar și sufletul meu.
                                Cum să fac oare să mi te scot din minte
                                Și gândul păcătos să nu te mai alinte?


                                Cum să adorm în noapte și visele lumești
                                Să le preschimb în șoapte și adieri cerești?
                                Să văd mereu în tine crăiasă îngerească,
                                Nicicum să te transformi in patimă drăcească.


                                Să te iubesc curat, cum trebuie să fie,
                                Să fii în trupul meu doar ca filosofie
                                Și să zburăm spre cer, ținându-ne de mână
                                 În Rai, dacă se poate, să-mi fii pe veci stăpână.

                                  Cristea Aurora - octombrie 2020
                                 
                
                 În lectura senzațională a minunatei mele Cătălina Munteanu.
O voce suavă și plină de căldură. Îți mulțumesc din suflet pentru tot, Cătă!
😘😘😘