09 octombrie 2020 | By: roryta

Fata mea frumoasă

 


autor Roryta

                                     Copil suav și dulce, trimis de Dumnezeu
                                 Ești darul cel mai mare al sufletului meu
                                 Ești oaza mea de pace, ești raza mea de dor
                                 Ești cântec și speranță, iubito, te ador!


                                 Și fiece secundă din viața-mi trecătoare
                                 Tu o transformi pe loc in mare sărbătoare
                                 Copil frumos și bun, al inimii fior
                                 Ești binecuvântare și-ți spun că te ador!


                                 Să fii mereu în viață un dar neprihănit
                                 Să mergi curat și sincer pe drumul hărăzit
                                 Iar eu voi spune lumii, voi spune tuturora
                                 Pe fata mea frumoasă o cheamă Teodora.


                                 Ești un cadou perfect, făcut de Dumnezeu
                                 Pe cerul vieții mele, un splendid curcubeu
                                 O perlă minunată, un limpede izvor,
                                 Suflet nevinovat pe care îl ador.

                                     Cristea Aurora - 9 octombrie 2020

                                 


                                        

PS - Pe fundal este melodia Gramofon, cântată de marele MAESTRU Eugen Doga, compozitor în fața căruia mă înclin până la pământ. Un geniu al muzicii secolului al XX-lea. Felicitări, Maestre, pentru toate compozițiile și toată activitatea!
              În lectura suavei mele Cătălina Munteanu.
          Rămân profund îndatorată pentru gestul tău, Cătă, și-ți mulțumesc infinit.
             😍😍😍