23 octombrie 2020 | By: roryta

De dragoste

 



autor Roryta


                          Ce fantezii, ce doruri mute te străbat în noapte?
                          De gândurile tale ajung ca nişte şoapte?
                          Le simt adânc în mine, splendidă făptură,
                          Sunt ca săgeţi suave şi pline de căldură.
 
                          Îmbrăţişări în vise şi buze moi, fierbinţi
                          Sunt înfruptări din trup şi nu-s deloc cuminţi
                          Îmi explorezi aroma cea plină de mister
                          O sclavă faci din mine, adevărat boier!
 
                          Săruturi înfocate, atingeri, pasiune
                          Îmi dăruiești, iubite, miresmele din tine
                          Și eu te vreau întreg, cu totul și cu toate,
                          Pe trupul meu să vezi imperii sau regate.
 
                          Îți caut gura caldă, să mă cufund în ea
                         Și-n fiecare por să vezi mereu o stea
                         Să simți un univers în fiece suflare
                         Iar tu să-mi fii acum o nouă provocare.
  
                          Îmi cercetezi candid fiece colţişor
                          Iar de plăceri nebune presimt că am să mor
                          Pe coapsele iubirii, fiori din tine simt
                          Ca o ocară dulce pe care  o consimt.

                          Cristea Aurora - octombrie 2020