19 octombrie 2020 | By: roryta

Aş vrea


autor Roryta
 

Aș vrea să-L am pe Dumnezeu adânc în suflet și în gând

Un pescăruș hoinar să fiu și liber să trăiesc zburând

Aș vrea să am în fața mea văzduhuri minunate

Iar diminețile să-mi fie clipă de clipă luminate.

 

Aș vrea ca timpul să stea-n loc, să fie nemurire

Să nu rămânem în neant, o tristă amintire.

Aș vrea să fiu o mică stea în colț de Univers

Să-i dau lui Dumnezeu un stih și ultimul meu vers.

 

Aș vrea să am un dor nebun de tot ce-i sacru și ceresc

Să fiu mister, zâmbet și cânt, în Raiul îngeresc.

Aș vrea să port mereu în mine o Șoaptă de departe

În Înviere toți să fim, cu fiecare moarte.

 

Aş vrea să fiu o undă-noapte, să fiu mărgăritar,

O principesă evadată din turnul de cleştar

Aş vrea emoţia s-o schimb în adiere pură

Ocean de dragoste s-adun în orice picătură.

 

Aş vrea să fiu pulberi şi stele pe cerul nesfârşit

Să am în cuget și în trup un Dumnezeu împărtășit

Aș vrea-ntr-o rază de lumină să strălucesc precum un far

Să-mpart și har, dar și speranță ca-n sfântul Lui altar.

 

Aș vrea să fiu o licărire într-un ocean de daruri

Un Paradis etern și dulce, nelimitat în haruri

Să mă înalț în necuprins, spre infinitul cer

Lui Dumnezeu inima toată, în dar să i-o ofer. 

 

 

Cristea Aurora - octombrie 2020