07 noiembrie 2020 | By: roryta

Iubitul meu

 


autor Roryta
                    
                         Iubitul meu cu ochi căprui, cu suflet cald şi bun
                            Mai ştiu eu oare cum să fac să nu mă mai supun
                            Iubirii care mă frământă-ntruna cu foc mistuitor
                            Şi-mi pârjoleşte inima toată în mod chinuitor?
 
                            Tu mă afunzi într-un abis, m-arunci în disperare
                            Fiinţa-ntreagă mi-o străbaţi, fără exagerare
                            Fior de drag şi pasiune, de gând răscolitor
                            Tu eşti enigma din privire, eşti cel mai mare dor.
 
                            Când sunt în preajma ta, iubite, simt că plutesc ca-n vise
                            Şi-am sentimente atât de-adânci, că nu pot fi descrise
                            Ţi-aş dezmierda obrajii netezi, ţi-aş mângâia făptura
                            Dragoste ţi-aş dărui, şi nu cu picătura.
 
                            Aş revărsa cu totu’-n tine fiece sărutare
                            Secunda s-o transform pe veci, să fie-o încântare.
                            Şi când topit de-un dor ascuns mă cauţi cu privirea
                            Eu să-ţi răspund suav şi dulce că mi-am găsit iubirea.
 
                           Cristea Aurora - octombrie 2020